Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  طرح اقامت دائم و شهروندي پرتغال طرح اقامت دائم و شهروندي پرتغال

saheleaftab

طرح اقامت دائم و شهروندي پرتغال

طرح اقامت دائم و شهروندي پرتغال

مطابق با قوانيني كه از سال 2013 در پرتغال تصويب شده و هر ساله تا به امروز تمديد و بهبود يافته و براي سال 2021 نيز در نظر گرفته شده است تمامي افراد علاقمند به اقامت در پرتغال خواه ساكن اتحاديه اروپا باشند و خواه ساكن ديگر كشورها مي توانند براي اقامت در پرتغال با استفاده از روش هاي در نظر گرفته شده در قوانين اين كشور اقدام كنند. اين شامل اقامت موقت، اقامت دائم و حتي تبديل اين اقامت ها به شهروندي پرتغال مي شود.

پرتغال كشوري دوست داشتني در جنوب غربي اروپا است كه به دليل داشتن شرايط اقتصادي و ويژه و رفاه اجتماعي بالا شناخته شده است. طرح هاي در دست اقدام به كشور نشان مي دهد كه هدف گذاري هاي كشور پرتغال توسعه اي را مطالبه مي كند كه اين كشور را تبديل به يكي از برترين كشورهاي جهان از نظر اقتصاديف گردشگري، اجتماعي و غيره خواهد كرد.

علاقمندان به اقامت در پرتغال مي توانند با استفاده از روش هايي ماند اقامت تحصيلي در پرتغال، كار يا راه اندازي كسب و كار فردي، ثبت شركت در پرتغال، خريد ملك و غيره مشمول اقامت در پرتغال شوند. هر چند اقامت دائم پرتغال براي افراد ساكن اتحاديه اروپا بسيار ساده تر است اما افراد غير اتحاديه اروپايي نيز مي توانند با اقامت در پرتغال و تمديد اين اقامت تا 5 سال به هر روش مشمول دريافت اقامت دائم پرتغال شوند.

براي دريافت اقامت دائم پرتغال الزاما بايد فرد در پرتغال ساكن شده باشد و بيش از نيمي از سال را در اين كشور مانده باشد. لازمه دريافت اقامت دائم در پرتغال اثبات اين موضوع است كه فرد اقامت خود را به صورت كاملا قانوني و از روش هاي درست به دست آورده است. همچنين لازم است راهي براي كسب درآمد در پرتتغال داشته باشد تا هزينه هاي خود و خانواده اش را به راحتي تامين كند.

از ديگر شرط هاي اقامت دائم در پرتغال به غير از داشتن تمكن مالي، داشتن محلي براي زندگي، دريافت بيمه سلامت، ثبت نام در بيمه تامين اجتماعي، نداشتن سو پيشينه كيفري، داشتن كد مالياتي و ارائه اظهارنامه مالياتي سال قبل و نهايتا زندگي و كار در پرتغال در سال هاي قبل مي باشد. افرادي كه به هر دليل بيش از 3 ماه از پرتغال خارج شده باشند بايد دليل قانع كننده اي داشته باشند تا مشكلي براي اقامت دائم پرتغال آنها پيش نيايد. لازم به ذكر است در حدود 100 تا 200 يورو هزينه دريافت اقامت دائم پرتغال تخمين زده مي شود.

نكته جالب براي اقامت در پرتغال اين است كه همه افرادي كه از روش هاي قانوني اقامت پرتغال را به دست آورده باشند مي توانند بعد از 5 سال اقامت دائم پرداخت را درخواست كنند. اين روش ها معمولا از راه اقامت تحصيلي در پرتغال، اقامت كاري در پرتغال، اقامت از طريق سرمايه گذاري در پرتغال، اقامت از طريق ثبت شركت در پرتغال و غيره به راحتي به دست مي آيند.

همچنين پس از شش سال اقامت در پرتغال افراد مي توانند براي دريافت شهروندي پرتغال نيز درخواست بدهند كه اين يعني امكان دريافت پاسپورت معتبر پرتغال و سفر بدون محدوديت به بسياري از كشورهاي جهان.

اقامت طلايي پرتغال از ساده ترين روش ها براي دريافت اقامت دائم در پرتغال است و شرايط ساده تري دارد. اقامت طلايي نوعي اقامت پرتغال است كه مشمول افرادي مي شود كه اقدام به سرمايه گذاري در پرتغال مانند خريد ملك در پرتغال به ميزان حداقل 350 هزار يورو بكنند. در اين روش فرد به راحتي براي خود و خانواده اش مي تواند اقامت دائم و سپس شهروندي پرتغال را دريافت كند.

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/9/24 ساعت: ۲۲ توسط:saheleaftab :